2014年10月23日 星期四

[豐胸] 豐胸三寶 :)

頭兩篇文章由於要哭訴血淚史的關係,字數真的很多很多,相信大家看過後也很難記住有助豐胸的資訊吧?在這篇文章中,我把當中的重點抽了出來,跟大家說說有助我豐胸的"三寶"吧!分別是野葛根丸、大豆卵磷脂丸和膠原蛋白片 (骨膠原丸)。

事先聲明,以下所有內容均只是根據個人經驗而作出建議,並非專業醫學意見,只供參考。

1) 野葛根丸 (台: 白高顆)

- 屬於植物性雌激素
- 其功效是令脂肪積聚於胸部
- 壊處是過量服用有機會引致經期紊亂,並增加患婦科病的風險
- 代替品: 大豆異黃,蜂皇漿,葫蘆巴
- 食用方法: 用全脂奶送服

備註: 很多營養補充品的廠商均有出產野葛根丸,劑量由一粒含30mg 至 500mg野葛根粉不等,初服者建議先由低劑量開始。若有任何不適 / 經期紊亂,請立即停用。經前兩至三日開始停服,直至經期完結才再次服用。



2) 大豆卵磷脂丸

- 一般用於餵母乳時通乳腺
- 其作用為通乳腺
- 疏通乳腺後,營養更加容易輸送到胸部
- 暫時無資料顯示有副作用
- 食用方法: 用清水送服

備註: 除了丸狀外,亦有粉狀,但不建議服用,因難以控制用量。另外,此丸較一般藥丸的體積大,服用時要多加留意。



3) 膠原蛋白片 (骨膠原丸)

-一般用作增加皮膚彈性
- 能令胸部堅挺
- 應選主要成份為膠原蛋白胜肽的產品,才有助人體自行組成骨膠原
- 注意: 亦有很多報告指出此類產品對身體並無任何正面作用,故請各位自行衡量
- 食用方法: 用清水送服 (配搭富含維他命C的食物同吃能增強效用)

備註: 市面上有很多不同狀態的膠原蛋白產品,包括:液體、粉狀、啫喱狀和丸狀,可隨意選擇最適合自己的產品。

預告: 明天會介紹五種方便加入平日餐單的豐胸食物^^

[喜愛這篇文章的朋友…請在右上角按一下「加入這個網站」吧^^ 多一個追蹤者…安東妮亞就多一份動力去編寫更多好文章^^]

57 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝支持呀^^ 希望之後可以分享到更多有用資料俾大家 :)

      刪除
  2. 最近開始食緊llg通乳腺!
    大家一齊努力,加油!!
    一路KEEP住FOLLOW你個BLOG同討論區:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你地捧場...令我更有動力寫寫寫XD

      刪除
  3. 期待食譜~我成日諗唔到食乜 ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 希望遲下唔好為左整啲野食黎影相而食到暴肥XD

      刪除
  4. 終於follow到啦,我未買野葛根呀,你呢隻可以係邊樹買到呀?thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢隻重劑量架...好多姊妹都話食到亂M...你試木木佢地隻cando好啲呀:P 輕量又平

      刪除
  5. 我爬左好耐文都搵唔到你隻噴霧,可唔可以影黎睇下?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我遲下都會講XD 不過你心急的話,可以search " ainterol 噴霧 "
      我用最強果種版本~

      刪除
    2. thanks
      呢隻我朋友都推介過,我係泰國搵極都搵唔到,你知唔知到底係邊出產?因為我見都係美金價,我又有朋友去美國,想叫佢買,因為y拍唔抵好貴呀

      刪除
    3. 佢個廠應該係美國掛…梗係唔好Y拍買啦…上官網自己訂平好多~

      刪除
  6. 但要買usd200先會free shipping,其實我十一月尾去美國,想買黎試下,岩岩先參與討論又唔想搵人夾團購,我係嗰啲知道邊到平就一定要平先會買嘅人

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁唔爭在等多幾星期XD btw...之前Y拍有賣家賣呢間廠既貨只係賣貴過我地自己訂十幾蚊....可惜佢而家唔賣嚕~

      刪除
    2. free shipping係美國境內,等我問下我個frd買一支,我自己買兩支試下先

      刪除
  7. 個dhc我都等緊去日本先買

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個日本真係會平好多...最平有sis買到$87一包...60天份量~

      刪除
  8. 唔該,我想問下豐胸3寶邊到有得賣?THANKS!

    回覆刪除
  9. 大豆卵磷脂就係卓悅買..其他Y拍~ 但其實你唔一定要買番呢啲牌子架...只要係同樣係呢啲成份嘅產品就得架喇~

    回覆刪除
  10. 我好無奈,剛剛食完1樽豐胸丸(1個月),我覺得冇乜效,個賣家叫我食完4樽4個月的療程,如果冇料到就可以退款,老實講,除了M到個胸大左,M完又打回原形,好想喊! >_<

    回覆刪除
  11. 係Y拍買? 有機會係因為未通乳腺...D脂肪去唔到個胸..所以就算靠D激素谷大左都Keep唔到~ 當然亦有機會係隻藥冇效啦XD

    回覆刪除
  12. 我想問下 如果 寫住 水解膠原蛋白 即係人體吸唔吸收到?
    因為我見討論區果到話 如果靜係食骨膠原係呃人 因為落到胃就冇晒 :O
    但我唔知 水解膠原蛋白 同 膠原蛋白胜肽 係咪一樣~
    所以想問下你 thanks you!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以我自己理解…水解膠原蛋白即係將啲骨膠原分細左…但仍然係骨膠原…所以同膠原蛋白胜肽係唔同嘅~ 膠原蛋白胜肽係製造骨膠原嘅原料~

      刪除
    2. 咁係咪即係話就算佢有6000mg但都冇乜用? HAHA
      另外我想問如果揀木瓜酵片 最主要要睇入面有冇包含邊樣野 :O ?
      青木瓜膠囊 定 咀嚼片木瓜酵素 好D?
      好多問題問:S 唔該晒你啊!!!

      刪除
    3. 嗯…理論上係…但有sis都覺得係有用@_@
      我食果隻DHC就係膠原蛋白胜肽…膚色均勻左少少…胸都挺左既~
      木瓜類因為對我黎講冇咩效...所以我冇特別再研究 :P

      刪除
    4. 好啦好啦 唔該晒你啊!! :D

      刪除
    5. Halo 又係我啊 我11月7號開始食大豆卵磷脂丸 最開頭一食完第2,3日 個胸真係變到好軟淋淋 但依幾日開始胸會有d痛 你有冇試過咁-0- 果種痛唔係谷m果種痛黎~

      刪除
    6. 我又冇咁樣喎-0- 你係咪就黎M到?? 如果唔關M事…你最好停一停睇下會唔會好D >.<

      刪除
    7. 唔整佢唔痛 整就痛 未黎啊 11月頭先黎完-0- ~

      刪除
    8. 咁你停左佢先…過多幾日仲痛就要去check check@@

      刪除
    9. 正常應該係咩感覺架@@

      刪除
    10. 我食完個胸軟左,冇乜其他感覺-0-

      刪除
  13. 你好啊,有個問題想請教你~
    如果初期只吃大豆卵磷脂丸有效用嗎?如果等到開始變大時先再+埋膠原蛋白片一齊食修飾胸形唔知得唔得呢?
    唔該晒你!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都可以呀~我自己都唔係同一時間開始食架:P

      刪除
  14. 我想問下 DHC那個骨膠原片是在日本的,妳有冇擔心日本d輻射,食落肚> <

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又冇擔心過呢個問題喎:P 你可以買第隻牌子呀…不過就可能貴少少嚕~

      刪除
  15. 我想問你果隻大豆卵磷脂丸係邊買?

    回覆刪除
  16. Thank you for sharing ! 想問下Cando 可以係邊樹買呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己未買過…其他姊妹就上Y拍買^^

      刪除
  17. 我想問大豆卵磷脂丸同大豆異黃酮糸咪同一樣野尼嫁?糸咪要食一段時間等佢通左先食其他野(大概幾耐)?以上三款初食者分別要幾mg(食幾耐先可以好似你甘轉高劑量)?十萬個謝謝妳的分享������

    回覆刪除
    回覆
    1. 大豆卵磷脂同大豆異黃酮完全係兩回事…前者通乳腺…後者係激素類(同野葛根同一作用)…大豆卵磷脂我食2400mg/2粒…野葛根唔建議食高劑量(極容易影響m)…膠原蛋白2050mg/6粒…除左野葛根唔好食高劑量之外…其他兩樣其實冇乜所謂 :)

      刪除
    2. 甘其實會吾會食大豆異黃酮,蜂皇漿,葫蘆巴效果“勁D”(因為可高劑量甘食,又或者混合食)??仲有卵磷脂要食幾耐先通到(有咩先兆)??實不相瞒我糸……AA,所以…………

      刪除
    3. 食大豆異黃酮,蜂皇漿,葫蘆巴都係唔可以高劑量咁食架…呢D全部都係激素類…都係會亂M的~同埋都係食多左會有機會導致婦科病~卵磷脂我食左一日就通左:P 我果日係夜晚食…第朝起身個胸就好好手感(軟左)…可以當係通左既特徵:)

      刪除
    4. 好開心呀……我終於買齊喇!我想問糸飽肚食?空肚食?定咩時間食糸最吸收?仲有你既份量糸一次過食定分2-3次食?好期待喔……好想好似你甘勁xxddd

      刪除
    5. 哈哈…可以開展你奇妙既豐胸之旅XD 我多數早餐時食野葛(2粒)…到晚上睡前一小時就食大豆卵磷脂(2粒)同DHC骨膠原(6粒)~有恆心一定有進展 :)

      刪除
    6. 好黑仔呀……食吾夠一星期就M到!我想問糸咪除左激素類經期要停外,其他都可以照食嫁?仲有cream n spray又洗吾洗停呢?thxxx

      刪除
    7. 係呀…除左激素類經期要停之外,其他都可以照食 :) cream n spray都可以照用~

      刪除
  18. 你有冇食木瓜咀嚼片?

    回覆刪除
    回覆
    1. 食過一樽…效果唔好…而家冇食嚕~

      刪除
  19. 我都想學你咁...希望我都有幫助啦...我唔求多...升2級就夠 ><

    回覆刪除
  20. 我想問食大豆異黃酮+蜂王漿取代野葛根?再加大豆llg 同埋應該時間食呢?

    回覆刪除
  21. 请问大豆卵磷脂一套服用多少MG

    回覆刪除
  22. 請問上官網訂野葛根丸係米ainterol.com.us?thanks

    回覆刪除